Ні для кого не секрет, що в сучасних нових автомобілях вже на заводі, як правило, встановлений хороший світло. Що ж робити водіям подержаних автомобілів? Є простий і недорогий вихід-установка нештатного ксенону. Багатьох лякають розповіді про перевантаженнях генератора, виходу з ладу акумуляторної батареї і горезвісних 24000 Вольт, від яких працює ксенонова лампа .. Давайте розберемося, що ж насправді. При установці ксенону застосовують прості рухи. Потрібно відкрити капот, зняти кришку в задній частині фари для доступу до лампочки. Якщо доступ утруднений, виробник зазвичай рекомендує зняти фару, що є нескладною процедурою на більшості автомобілів.
Видаляємо галогенку, на її місце стає така ж точно ксеноновая лампа.К проводам 12В, якими була підключена галогенка, підключаємо відповідні Штеккер ксенону. Після цього проробляємо отвір у задній кришці фари, через нього виводимо дроти, які є на ксеноновим лампі і закриваємо отвір гумовою заглушкою, яка є в комплекті. Вуаля.Герметізація фари не порушена. У комплекті присутній блок розпалу. Це пристрій-перетворювач, який з 12 В автомобільного напруги видає 24кВ на ксенонової лампи для запуску горіння газорозрядними дуги. Як тільки лампа загорілася і набрала потрібну температуру, зазвичай 3-5 с, блок розпалу переходить в економічний режим, видає 85В, споживаючи при цьому 35Вт, що менше, ніж галогенка. Нагадаю - 55 Вт і вище, залежно від того, яку ви собі поставили.
Блок розпалювання кріпимо в зручному місці біля фари спеціальними крабами - зажимами, які теж є в комплекті. З'єднуємо дроти за принципом «тато-мама». Вони парно різні, переплутати не вийде. У блок вставляємо вилку 12В, вона теж присутня на проводці. У блок вона стає тільки в одному, єдино правильному, положенні. Таку ж процедуру проробляємо з другою фарою. Установка закінчена.
Спиратися при виборі ксенону на ціну комплекту за принципом найменшої ціни не слід. За невеликі гроші це найчастіше китайська бутафорія, яка має мало схожого з ксеноном і світити буде нітрохи не краще Вашої галогенки.
Видаляємо галогенку, на її місце стає така ж точно ксеноновая лампа.К проводам 12В, якими була підключена галогенка, підключаємо відповідні Штеккер ксенону. Після цього проробляємо отвір у задній кришці фари, через нього виводимо дроти, які є на ксеноновим лампі і закриваємо отвір гумовою заглушкою, яка є в комплекті. Вуаля.Герметізація фари не порушена. У комплекті присутній блок розпалу. Це пристрій-перетворювач, який з 12 В автомобільного напруги видає 24кВ на ксенонової лампи для запуску горіння газорозрядними дуги. Як тільки лампа загорілася і набрала потрібну температуру, зазвичай 3-5 с, блок розпалу переходить в економічний режим, видає 85В, споживаючи при цьому 35Вт, що менше, ніж галогенка. Нагадаю - 55 Вт і вище, залежно від того, яку ви собі поставили.
Блок розпалювання кріпимо в зручному місці біля фари спеціальними крабами - зажимами, які теж є в комплекті. З'єднуємо дроти за принципом «тато-мама». Вони парно різні, переплутати не вийде. У блок вставляємо вилку 12В, вона теж присутня на проводці. У блок вона стає тільки в одному, єдино правильному, положенні. Таку ж процедуру проробляємо з другою фарою. Установка закінчена.
Спиратися при виборі ксенону на ціну комплекту за принципом найменшої ціни не слід. За невеликі гроші це найчастіше китайська бутафорія, яка має мало схожого з ксеноном і світити буде нітрохи не краще Вашої галогенки.
No comments:
Post a Comment