Сьогодні поговори про двигуни, точніше про контрактні двигунах з Європи та Польщі. Якщо говорити звідки двигуни краще з Німеччини, Франції, Данії або Польщі то можу запевнити що все одно звідки, всі двигуни проходять ТО, заливається європейським маслом, рідко хто вичавлює з двигуна всі 100%, вообщем двигуни використовуються в щадному режимі практично весь термін експлуатації. Але купувати воліють у Польщі, чому ?? Та тому що є декілька ЗА, перше: Польща знаходиться на перетині шляхів з Росії, Білорусії, України в Європу, друге: Польща має рівень заробітних плат в рази менше ніж розвинені країни Європи, і це позначається , третє: саме Росія, Білорусія і Україна в силу свого митного законодавства є найбільшими покупцями.
Тепер про самі двигунах. Як говорилося вище нас хвилюють двигуни з Польщі. Тобто двигуни з усієї Європи привезені до Польщі. Деякі скажуть що бу двигун проходить мало, невідомо його стан і що з ним робили. У відповідь скажу що двигун якому зробили капиталку рідко вихаживает біліше 200 тис.км. а що там зробили руки майстра так ви взагалі не знаєте, то що двигун заводиться і дуже правильно працює так це ще треба перевірити на так на 50 000 км. Ну вообщем люб'язностями обмінялися. І так робити капіталку або ставити контрактний двигун вирішувати кожному самому. Отже що таке контрактний двигун: це двигун знятий з автомобіля який побував в аварії і не відновлювався (а що дивуватися, в Європі не ремонтуються багато машин я вже не буду говорити чому), це машини з 1980 років яких у Європі мало і з досить великим пробігом (але як і дивно машини з пробігом більше 250 тис км. утилізуються разом з двигунами) і кінчаючи 2006 - 2014 рр., яких теж мало на увазі того що такі машини все таки ремонтуються якщо збиток невеликий, ну а моторів 1995 - 2005 рр . в Польщі дуже багато, або навіть навалом. Таким чином купити двигуни в Польщі особливо 1995 - 2005 рр. не складає труднощів а ціни менші ніж в Україні навіть з урахуванням митних платежів.
Під Загалом якщо ви зважилися купити двигун бу в Польщі то немає нічого складного. Ви знаходите фірму яка займається постачанням двигунів з Польщі, замовляєте і через 14 днів вам доставляють двигун. Наша фірма AS - MOTORS протягом декількох років займається постачанням двигунів з Польщі та Європи в Україні і ми завжди будемо Вам раді.
Тепер про самі двигунах. Як говорилося вище нас хвилюють двигуни з Польщі. Тобто двигуни з усієї Європи привезені до Польщі. Деякі скажуть що бу двигун проходить мало, невідомо його стан і що з ним робили. У відповідь скажу що двигун якому зробили капиталку рідко вихаживает біліше 200 тис.км. а що там зробили руки майстра так ви взагалі не знаєте, то що двигун заводиться і дуже правильно працює так це ще треба перевірити на так на 50 000 км. Ну вообщем люб'язностями обмінялися. І так робити капіталку або ставити контрактний двигун вирішувати кожному самому. Отже що таке контрактний двигун: це двигун знятий з автомобіля який побував в аварії і не відновлювався (а що дивуватися, в Європі не ремонтуються багато машин я вже не буду говорити чому), це машини з 1980 років яких у Європі мало і з досить великим пробігом (але як і дивно машини з пробігом більше 250 тис км. утилізуються разом з двигунами) і кінчаючи 2006 - 2014 рр., яких теж мало на увазі того що такі машини все таки ремонтуються якщо збиток невеликий, ну а моторів 1995 - 2005 рр . в Польщі дуже багато, або навіть навалом. Таким чином купити двигуни в Польщі особливо 1995 - 2005 рр. не складає труднощів а ціни менші ніж в Україні навіть з урахуванням митних платежів.
Під Загалом якщо ви зважилися купити двигун бу в Польщі то немає нічого складного. Ви знаходите фірму яка займається постачанням двигунів з Польщі, замовляєте і через 14 днів вам доставляють двигун. Наша фірма AS - MOTORS протягом декількох років займається постачанням двигунів з Польщі та Європи в Україні і ми завжди будемо Вам раді.
No comments:
Post a Comment