Ремінь ГРМ Або нам нічого втрачати крім запасних ланцюгів ...
Ремінь ГРМ, або ремінь газорозподільного механізму - синхронізує роботу поршневої групи з впускними і випускними клапанами в Мотрі, несе відповідальність за все функціонування мотора т. К. Напряму пов'язаний з усіма процесами в моторі, впуску, займанні, випуск та інше. Саме міцністю сучасних ременів ГРМ або як їх ще називають, зубчастими ременями, обумовлена робота всього мотора в цілому, бо зсув, або ще гірше розрив призводить до сумних підсумками для поршнів і клапанів, т. Е. До майбутнього ремонту всього мотора.
-Бачите Шура, що можна зробити зі звичайної швейної машинки Зінгер ....
Ремінь ГРМ єднає, через систему роликів , распредвал або розподілвали з колінчастим валом, ролики виконують пару функцій, натяжні - контролюють натяг ременя в процесі його роботи, а обвідні ставляться в точках де необхідно направити ремінь до додаткових агрегатів, наприклад до насоса водяного охолодження, або навпаки відвести від потенційно небезпечних точок дотику, які можуть порушити роботу ременя.
А де ж Студебекер?
Регламент або період придатності ременя і роликів в моторі строго прописаний авто збирачем, і потрібно обов'язково дотримуватися графіку заміни якщо звичайно ви не хочете вивести з ладу свій мотор. Крім того є ряд факторів, які свідчать на безотлогательное усунення причин і обов'язкову заміну ременя ГРМ, незалежно від пробігу. До таких факторів належать: попадання масла на ремінь ГРМ, попадання охолоджуючої рідини на ремінь і ролики ГРМ, видимі оком ознаки зносу ременя, а саме сліди розривів, потертості, бахрома або інші видимі пошкодження. Потрібно особливо засвоїти, що практично у всіх нових ДВС, при розриві ременя на включеному двигуні, поршня у верхній мертвій точці зустрічаються з не закрилися, або відкрилися невчасно клапанами, що призводить сгибанию клапанів, поломки розподільних валів, деформації поршнів, і в підсумку дуже дорогому ремонту. При виборі ременя ГРМ , керуйтеся кількома простими правилами. Купувати ремені тільки знаменитих фірм в перевірених точках, не купувати занадто дешевих ременів, хорошої якості їх не буває. Ні в якому разі не пробувати ремінь на розтяжку або стискати його пальцями, в місці такого стиснення, практично завжди утворюються розриви. На закінчення, якщо звичайно ви не технар від природи, і не авто ремонтник, то у всіх інших випадках, доручати установку ременя варто, токмо кваліфікованим фахівцям.
Ремінь ГРМ, або ремінь газорозподільного механізму - синхронізує роботу поршневої групи з впускними і випускними клапанами в Мотрі, несе відповідальність за все функціонування мотора т. К. Напряму пов'язаний з усіма процесами в моторі, впуску, займанні, випуск та інше. Саме міцністю сучасних ременів ГРМ або як їх ще називають, зубчастими ременями, обумовлена робота всього мотора в цілому, бо зсув, або ще гірше розрив призводить до сумних підсумками для поршнів і клапанів, т. Е. До майбутнього ремонту всього мотора.
-Бачите Шура, що можна зробити зі звичайної швейної машинки Зінгер ....
Ремінь ГРМ єднає, через систему роликів , распредвал або розподілвали з колінчастим валом, ролики виконують пару функцій, натяжні - контролюють натяг ременя в процесі його роботи, а обвідні ставляться в точках де необхідно направити ремінь до додаткових агрегатів, наприклад до насоса водяного охолодження, або навпаки відвести від потенційно небезпечних точок дотику, які можуть порушити роботу ременя.
А де ж Студебекер?
Регламент або період придатності ременя і роликів в моторі строго прописаний авто збирачем, і потрібно обов'язково дотримуватися графіку заміни якщо звичайно ви не хочете вивести з ладу свій мотор. Крім того є ряд факторів, які свідчать на безотлогательное усунення причин і обов'язкову заміну ременя ГРМ, незалежно від пробігу. До таких факторів належать: попадання масла на ремінь ГРМ, попадання охолоджуючої рідини на ремінь і ролики ГРМ, видимі оком ознаки зносу ременя, а саме сліди розривів, потертості, бахрома або інші видимі пошкодження. Потрібно особливо засвоїти, що практично у всіх нових ДВС, при розриві ременя на включеному двигуні, поршня у верхній мертвій точці зустрічаються з не закрилися, або відкрилися невчасно клапанами, що призводить сгибанию клапанів, поломки розподільних валів, деформації поршнів, і в підсумку дуже дорогому ремонту. При виборі ременя ГРМ , керуйтеся кількома простими правилами. Купувати ремені тільки знаменитих фірм в перевірених точках, не купувати занадто дешевих ременів, хорошої якості їх не буває. Ні в якому разі не пробувати ремінь на розтяжку або стискати його пальцями, в місці такого стиснення, практично завжди утворюються розриви. На закінчення, якщо звичайно ви не технар від природи, і не авто ремонтник, то у всіх інших випадках, доручати установку ременя варто, токмо кваліфікованим фахівцям.
No comments:
Post a Comment