Спочатку при виборі дисків і шин слід орієнтуватися на зовнішній вигляд, діаметр і візерунок. Відповідально підбирайте необхідні параметри до встановлених для вашої машини розмірами, тому що в результаті можна не тільки опинитися без коліс, але і пошкодити автомобіль. На сьогоднішній день дуже часто рекомендуються для заміни колеса недопустимих параметрів, особливо це поширено в інтернеті на комерційних ресурсах, де в основному вибирають колеса.
Вибираючи колеса необхідно дотримуватися певних вимог, які трактуються виходячи з міцності матеріалу і поведінкового фактора при русі по не рівній проїжджої частини. Іншим важливим вимогою виступає полегшена вага. Здавалося б, яке значення надає значну вагу, проте розрахунки вироблені фахівцями стверджують зворотне виходячи зі статистичних даних, слід вести боротьбу за кожен зайвий кілограм. Пояснюється це тим, що колеса слід відносити до так званих неподрессованним масам авто, яка відповідає за плавність ходу, динамічність і керованість автомобільного засобу. Виходить, якщо колесо має невелику вагу, то в автомобілі можна перевозити значний обсяг вантажу без втрат швидкості і комфорту.
Любителям з різкими розгону і гальмування рекомендується зупинити свій вибір на колесах, які мають максимальну кількість спиць, що сприяє збільшенню жорсткості при мінімальній вазі. Оптимальними характеристиками мають збірні колеса, що складаються з кілька частин, що дозволяє поєднувати різні технології при виконанні окремих частин. Таким чином, такі колеса включають в себе комбінований метод.
Основні типи коліс, які надаються виробниками можна умовно позначити на кілька основних груп, до яких можна віднести сталеві, легкосплавні та ковані колеса. До найпоширенішого серед власників авто і недорогому варіанту можна віднести сталеві диски, виконані на основі сталевого листа з подальшою обробкою захисним покриттям. До основних переваг даних дисків є високий рівень пластичності, що сприяє маневреності на поганих дорогах, тому купуючи цей варіант, не варто боятися, що у разі сильного удару диски не піддадуться деформації на відміну від легкосплавних. Зате недоліками сталевих коліс виступає схильність корозії, висока маса і неточність у виготовленні.
На даний момент покупцям надається широкий вибір зразків легкосплавних дисків, які в заводських умовах виконуються шляхом лиття. Вартість значно вище інших варіантів, але воно того варте. Диски полегшені і маневрені, але існує особливість, що відрізняє дані диски від кованих коліс. Справа в тому, що при сильному зіткненні ковані колеса, володіючи незначною деформацією, піддаються повторному відновленню до природного колишнього стану, чого не можна сказати про легкосплавних дисках, які в разі пошкодження швидко гнуться і відновленню не підлягають.
Вибираючи колеса необхідно дотримуватися певних вимог, які трактуються виходячи з міцності матеріалу і поведінкового фактора при русі по не рівній проїжджої частини. Іншим важливим вимогою виступає полегшена вага. Здавалося б, яке значення надає значну вагу, проте розрахунки вироблені фахівцями стверджують зворотне виходячи зі статистичних даних, слід вести боротьбу за кожен зайвий кілограм. Пояснюється це тим, що колеса слід відносити до так званих неподрессованним масам авто, яка відповідає за плавність ходу, динамічність і керованість автомобільного засобу. Виходить, якщо колесо має невелику вагу, то в автомобілі можна перевозити значний обсяг вантажу без втрат швидкості і комфорту.
Любителям з різкими розгону і гальмування рекомендується зупинити свій вибір на колесах, які мають максимальну кількість спиць, що сприяє збільшенню жорсткості при мінімальній вазі. Оптимальними характеристиками мають збірні колеса, що складаються з кілька частин, що дозволяє поєднувати різні технології при виконанні окремих частин. Таким чином, такі колеса включають в себе комбінований метод.
Основні типи коліс, які надаються виробниками можна умовно позначити на кілька основних груп, до яких можна віднести сталеві, легкосплавні та ковані колеса. До найпоширенішого серед власників авто і недорогому варіанту можна віднести сталеві диски, виконані на основі сталевого листа з подальшою обробкою захисним покриттям. До основних переваг даних дисків є високий рівень пластичності, що сприяє маневреності на поганих дорогах, тому купуючи цей варіант, не варто боятися, що у разі сильного удару диски не піддадуться деформації на відміну від легкосплавних. Зате недоліками сталевих коліс виступає схильність корозії, висока маса і неточність у виготовленні.
На даний момент покупцям надається широкий вибір зразків легкосплавних дисків, які в заводських умовах виконуються шляхом лиття. Вартість значно вище інших варіантів, але воно того варте. Диски полегшені і маневрені, але існує особливість, що відрізняє дані диски від кованих коліс. Справа в тому, що при сильному зіткненні ковані колеса, володіючи незначною деформацією, піддаються повторному відновленню до природного колишнього стану, чого не можна сказати про легкосплавних дисках, які в разі пошкодження швидко гнуться і відновленню не підлягають.
No comments:
Post a Comment