Sunday, November 30, 2014

Як краще зберігаті шини: на дисках чи окремо?

Як краще зберігаті шини: на дисках чи окремо?

Краще зберігаті шини на дисках. У Авторитети випадка на внутрішню сторону шини НЕ потрапляє пив и волога. Отже, гума НЕ псується. Однак если мати два комплекти шин не входити у Ваші плани, то можете зберігаті и окремо. Це Цілком припустимо. Головне враховуваті деякі Особливості Зберігання. Ось вони:

Як зберігаті шини без дисків

Найкраще становище для Зберігання шин - стоячі в ряд. При Авторитети рекомендується обертаті шини мінімум раз на три Місяці. ЦІ Прості Дії дозволяти врівноважіті Внутрішній лещатах.

Если ві зберігаєте шини на дисках

Кращі положення для Зберігання шин - акуратная стопки або ж у підвішеному положенні.

Недотрімання віщевікладеніх правил Зберігання грозит деформацією шин, а такоже розбалансуванням коліс.

Як и де правильно зберігаті літні шини взимку та зимові влітку?

На балконі? У гаражі? Вдома? Однозначної поймет на це харчування не існує. Зберігаті шини слід там, де створені для цього спріятліві умови. Однак всегда пам'ятайте про ті, що ...

Шини нельзя зберігаті на відкрітому повітрі!

Пив, бруд, різкі Перепаді температурного режиму, Прямі сонячні промені спріяють ШВИДКО Утворення мікротріщін на поверхні гумі. Тому зберігаті шини слід в прохолодному, темному и сухому пріміщенні. Оптимальна температура Зберігання автомобільних шин ставити около 15-20 градусів за Цельсієм. При Авторитети відстань до опалювальних устройств винне буті НЕ менше одного метра.

Такоже враховуйте, что гума боїться вологості. Тому простежте за тим, щоб шини зберігаліся якнайдалі від бензину, солярки, жиру та других вологих (но незамінніх в побуті автолюбителя) Речовини, аж Ніяк НЕ продолжают життя коліс. Майте на увазі, что именно правильно підібране місце Зберігання є найважлівішім умів ПІДТРИМКИ хорошого стану шин.

Одним словом, приміщення, В якому зберігатімуться автомобільні шини, винне ВІДПОВІДАТИ всім віщевікладенім Вимоги. Тільки в Авторитети випадка ві можете буті Повністю впевнені, что вашим шинам Нічого НЕ грозит.

Як правильно зберігаті шини: найпростішій способ

Если ві з якихось причин не можете Забезпечити шинам належно догляд, то найоптімальнішім рішенням буде здати їх на Зберігання в спеціалізовану фірму. Грамотні фахівці знають про секрети Зберігання шин абсолютно все. Вам не про что будет пережіваті. Єдиний мінус Полягає в тому, что дана послуга платна. Альо все ж вона обійдеться вам набагато дешевше покупки нового комплекту автомобільних шин.

У кожному разі, зберігайте шини правильно и тоді смороду обов'язково віддячать вам за проявлений турботу Довгим терміном служби.

2 comments:

  1. Я Артур Борис, житель / громадянин Республіки Росія. Мені 52 роки, я підприємець / бізнесмен. Одного разу у мене були труднощі з фінансуванням мого проекту / бізнесу, якби не добрий друг, який познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, щоб отримати позику на суму 250 000 доларів США у його компанії. Коли я зв’язався з ними, пішло лише п’ять робочих днів, щоб завершити процес кредитування та перевести його на мій рахунок. Навіть маючи погану кредитну історію, вони все одно пропонують вам свої послуги. Вони також пропонують усі види позик, такі як комерційні, домашні, особисті, автомобільні. Я не знаю, як подякувати їм за те, що вони зробили для мене, але Бог винагородить їх згідно зі своїм багатством у славі. Якщо вам потрібна термінова фінансова допомога, зв’яжіться з ними сьогодні електронною поштою 247officedept@gmail.com Інформація про WhatsApp ... + 1-989-394-3740

    ReplyDelete
  2. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ReplyDelete

Автомобіль BMW седан Автомобіль Mercedes-Benz автомобіль авто запчастини машини автомобіль класу седан відгуки автовласників про автомобілі відгуки про автомобілі відгуки про легкові автомобілі легкові автомобілі седан оцінка автомобіля відгуки www.dela.su demo10.vlgshop.ru demo2-ecomm.in.ua demo3-ecomm.in.ua denta159.ru dentex-tulun.ru derenova.com.ua dburn.ru detki-sad.com dermatologist.com.ua автомобілі audi a4 CX-5