Підвіска - один з важливих елементів, який впливає на управління, а значить і на час проходження. Також не можна відкидати важливість підвіски, коли мова йде про зовнішній вигляд авто. Ви отримуєте низьку машину і хорошу керованість.
Звичайно ж перед тим як витратити гроші, необхідно вирішити чи потрібно все це. Якщо ви робите автомобіль який не виїжджає на кільце, то навряд чи ви захочете витрачати кілька тисяч доларів, швидше за все вам потрібні коіловери з високим рівнем зниження. Якщо ви плануєте постійно навалювати на своєму авто, є сенс покупки дорогих Коил з тоншою підстроюванням.
Tein Super Racing Damper - претенденти на кращу якість, ці койловеров мають регулювання стиснення і відскоку разом з регулюванням дорожнього просвіту й налаштування прелоуда.
Всього є два види: перший вид дозволяє залишити стару стійку встановивши на неї кручені різьблення і пружину з поліпшеними характеристиками. Проблема цього способу у зміні кліренсу машини аморт не справляється з підвіскою (наслідком чого є гірша керованість автомобіля). Другий вид передбачає заміну стійки цілком. Різьба нанесена на корпус стійки і цей спосіб є оптимальним для заниження вашого автомобіля. Однією з переваг такого способу є можливість регулювання кліренсу безпосередньо на автомобілі, не розбираючи підвіску.
Койловеров використовуються не тільки в автомобілях, але і в мотоциклах. Гвинтова підвіска дозволяє регулювати посадку машини на необхідну висоту за допомогою різьби на стійці.
Звичайно ж перед тим як витратити гроші, необхідно вирішити чи потрібно все це. Якщо ви робите автомобіль який не виїжджає на кільце, то навряд чи ви захочете витрачати кілька тисяч доларів, швидше за все вам потрібні коіловери з високим рівнем зниження. Якщо ви плануєте постійно навалювати на своєму авто, є сенс покупки дорогих Коил з тоншою підстроюванням.
Tein Super Racing Damper - претенденти на кращу якість, ці койловеров мають регулювання стиснення і відскоку разом з регулюванням дорожнього просвіту й налаштування прелоуда.
Всього є два види: перший вид дозволяє залишити стару стійку встановивши на неї кручені різьблення і пружину з поліпшеними характеристиками. Проблема цього способу у зміні кліренсу машини аморт не справляється з підвіскою (наслідком чого є гірша керованість автомобіля). Другий вид передбачає заміну стійки цілком. Різьба нанесена на корпус стійки і цей спосіб є оптимальним для заниження вашого автомобіля. Однією з переваг такого способу є можливість регулювання кліренсу безпосередньо на автомобілі, не розбираючи підвіску.
Койловеров використовуються не тільки в автомобілях, але і в мотоциклах. Гвинтова підвіска дозволяє регулювати посадку машини на необхідну висоту за допомогою різьби на стійці.
No comments:
Post a Comment