Sunday, November 30, 2014

Які переваги технології PDR?

Технологія видалення вм'ятин без фарбування хоч і з'явилася на ринку нашої країни абсолютно недавно, але вже встигла впевнено зайняти чималу нішу в сфері сервісу автомобілів. Багато водіїв і власники автомобілів вже встигли гідно оцінити всі принади цієї чудової технології.

Суть її полягає в тому, що практично будь вм'ятина на кузові автомобіля виправляється на всі 100 відсотків без необхідності її шпаклівки або фарбування. Це абсолютно нове слово в області рихтування автомобільних кузовів.

В ідеалі ремонт кузова по цій техніці передбачає повне усунення всіх видимих оку дефектів. Іншими словами, досягнення повної рівності поверхні і повернення до первісного заводського стану кузова.

Ця технологія має великий ряд переваг. Виділимо з них найголовніші і найістотніші. Звичайно ж, дуже важливою перевагою технології безпокрасочного ремонту є відсутність перефарбовування деталі. Адже якщо проводиться традиційна рихтування, то виникає гостра необхідність у фарбуванні. Це зробити досить проблематично, по-перше, тому, що коли проводиться локальне фарбування, підбір кольору є досить складною і часто дорогою процедурою. Більше того, навіть якщо колір підібраний правильно, практично ніколи не вдається повторити заводську шагрень (перелив) лаку. Дуже часто саме по плямі у вигляді іншої шагрені можна визначити, що та чи інша частина кузова була вдарена і потім перефарбована. Ще одним важливим аргументом на користь технології ремонту вм'ятин без фарбування є незмінна товщина шару фарби. Адже якщо ви рано чи пізно зважитеся продати своє авто, то пам'ятайте, що все більше покупців оглядають автомобіль за допомогою спеціальних приладів, що вимірюють товщину фарби. Якщо покупець зауважує, що автомобіль був перефарбований, а ви йому про це не повідомили, то, швидше за все, угода не відбудеться. При використанні технології безпокрасочного ремонту такі проблеми відсутні.

Ще одним дуже важливою перевагою технології ремонту вм'ятин без фарбування є час самого ремонту. Традиційна рихтування кузова потребує як мінімум кількох днів роботи, а то й цілий тиждень. Адже потрібно не тільки отрихтовать кузов і зашпаклювати нерівності, але і зафарбувати деталь, давши їй час висохнути. Рихтування без фарбування   займає від 15 хвилин до декількох годин. Після чого ви їдете з автомайстерні, назавжди забувши про вм'ятині.

Вартість ремонту є ще одним дуже вагомим аргументом на користь PDR. Найчастіше ціна на послуги безпокрасочного ремонту набагато нижче, ніж вартість всього комплексу послуг з рихтування кузова традиційним способом.

Ще одним важливим фактором є відсутність розбирання деталі. Адже інструмент, який застосовується в ремонті за технологією PDR, в принципі не вимагає практично ніякої розбирання деталі. А це не тільки істотно прискорює сам процес ремонту, але також виключає ризик неправильного монтування деталі назад.

1 comment:

  1. "Коли мене познайомили з паном Лі Беном (Кредитним директором), я виходив на ринок як перший покупець житла. Мої потреби були дещо іншими, і у мене було багато запитань, перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього затвердження , він покликав поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень, був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий, я пояснив йому, якими були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов цей процес коротко, але ретельно. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів про Інтернет. Я рекомендую контактну електронну адресу офіцера з питань кредитування Бен Лі: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Номер: + 1-989-394-3740 кожному, хто шукає позику на будь-якому ринку. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно.

    ReplyDelete

Автомобіль BMW седан Автомобіль Mercedes-Benz автомобіль авто запчастини машини автомобіль класу седан відгуки автовласників про автомобілі відгуки про автомобілі відгуки про легкові автомобілі легкові автомобілі седан оцінка автомобіля відгуки www.dela.su demo10.vlgshop.ru demo2-ecomm.in.ua demo3-ecomm.in.ua denta159.ru dentex-tulun.ru derenova.com.ua dburn.ru detki-sad.com dermatologist.com.ua автомобілі audi a4 CX-5